21549
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-21549,stockholm-core-1.0.8,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
Title Image

Echipa Noastră

Povestea ta devine povestea noastră.

Ilinca Drăguleanu

Managing Partner // ilinca.d@rcomm.ro

Îmi plac poveștile, îmi place diversitatea și asta m-a împins către munca în agenție.

Cu peste 15 de ani de experiență în strategie de marketing, am gestionat branduri internaționale puternice (ARISTON, BOSCH, CHAFFOTEAUX, ELCO s.a). care activau pe piețe complexe. În mediul corporatist, am dobândit o solidă experiență în B2C cât și B2B, și am dezvoltat sute de campanii de comunicare integrând tehnici de comunicare ATL, cât și BTL. Ulterior, am decis că este timpul să trec de cealaltă parte a baricadei, de la client la agenție. Pe lângă experiență acumulată, marele meu atu este ca am stat în “scaunul” clientului foarte mulți ani. Eu pot înțelege că “povestea” lui are reguli, restricții de buget și timp și că trebuie să se integreze perfect în universul său de business.

Astfel, eu cred în povești pragmatice și nu îmi plac “fundițele” care nu spun nimic.

Simona Roșu

Managing Partner // simona.r@rcomm.ro

Cu o experiență de peste 12 ani în relații publice, marketing și mass media, am privit clientul din toate perspectivele. De la jurnalist, PR Specialist în agenție full service și Marketing Manager în companie multinațională, am avut perspectiva comunicării și a marketingului din toate direcțiile. De asemenea, lucrând în medii multiculturale, atât în România cât și în lume, am învățat că orice colaborare are la baza o deplină cunoaștere a clientului, a nevoilor acestuia și a tool-urilor pentru a-i oferi cele mai bune rezultate. Iar echipa și oamenii cu care lucrezi sunt cel mai de preț lucru.

De-a lungul vremii am strâns experiență în strategii de comunicare B2B și B2C, bazate pe campanii de PR & marketing derulate pentru companii care activează în domeniul retail / home & deco / construcții / consultanță / IT&C și nu numai.

Sunt un marketer pasionat de KPI-uri și cred că măsurarea rezultatelor este, până la urmă, ceea ce încheie un proiect de succes, plecat de la o idee inovativă și relevanță.